اخبار روزاقتصاد

مدیر عامل VanEck می گوید بیت کوین بیش از 30 درصد از سبد سهام او را تشکیل می دهد

مدیر عامل VanEck می گوید بیت کوین بیش از 30 درصد از سبد سهام او را تشکیل می دهد

جان ون اک، مدیر اجرایی شرکت مدیریت سرمایه گذاری VanEck، با بیان اینکه در بیت کوین 2024 “بیش از 30٪” از سبد سهام او در بیت کوین است، موضع صعودی خود را در مورد بیت کوین تکرار کرد. بیت کوین.

مدیر عامل VanEck بیان کرد که

بیشتر بخوانید:

BlackRock در بیت کوین 2024: تقاضا برای BTC بیشتر از ETH در حال حاضر

جان ون اک می گوید 30 درصد از سبد سهام خود در بیت کوین است

مدیر عامل VanEck همچنین سناریویی را مورد بحث قرار داد که در آن قیمت بیت‌کوین می‌تواند به ۳ میلیون دلار در هر سکه افزایش یابد در صورتی که به عنوان یک دارایی ذخیره جهانی پذیرفته شود. با وجود حدس و گمان، این پیش‌بینی پتانسیل را در نظر می‌گیرد که دارایی پرچم‌دار ارز دیجیتال شاهد پذیرش بی‌سابقه‌ای در سراسر جهان باشد.

ون اک گفت: «هرکسی را که در کنفرانس‌های بیت‌کوین ملاقات می‌کنم، مالکیت بیشتری در مجموعه خود دارند، و من همیشه می‌گویم، یک دقیقه صبر کنید، همیشه می‌خواهم به مردم بگویم که شخصاً چه کاری انجام می‌دهم، زیرا آنها باید بدانند». /p>

فان اک در پاسخ به این سوال که با نمونه کار خود چه می‌کند، پاسخ داد که “بیش از 30٪ مالک(ها) است”.

نظرات ون اک در بیت کوین 2024 در حالی است که کنفرانس آماده سخنرانی موردانتظار رئیس جمهور سابق ایالات متحده و نامزد فعلی جمهوری خواه دونالد ترامپ.

ترامپ در تاریخ 27 ژوئیه، کنوانسیون کنونی در نشویل، تن را برجسته خواهد کرد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا